zondag 17 november 2013

Wall of fame

Een paar maanden geleden kreeg ik manlief eindelijk zover om houten fotoplankjes aan de muur te maken. Het werden de plankjes uit de 'Ribba' collectie van Ikea. Daarna kon het opvullen beginnen :) De collectie wisselt regelmatig. Op dit moment zien de plankjes er zo uit. 


Het grote 'This home'-bord kocht ik vorig jaar bij de Xenos. 


De kaarten in de lijstjes zijn van het Paqhuis en Bloomingville. De laatste kocht ik via de webshop van Ippys Woondeco: aanrader! De ster maakte ik zelf van klei en een bakvormpje. 


De schilderijtjes met de vlinders heb ik voor een klein prijsje bij de Kringloopwinkel op de kop getikt. De kleine kaartjes komen uit de collectie van Lijn10, een gaaf winkeltje bij mij in de buurt. 


Het dalapaardje kocht ik ook bij de Ippys. Daarachter zit een kaart van JOTS. Is het geen plaatje, zo alles bij elkaar?

Afgelopen week mocht ik mijn eerste volger verwelkomen, super! Dat er maar veel mogen volgen :)

9 opmerkingen:

  1. Wat kun je toch leuke dingen met die handige plankjes doen zeg. Jij hebt er een mooi sfeervol geheel van gemaakt Clarieke. Erg leuk zo met die lijstjes en het tekstbordje. Ik wil binnenkort ook eens proberen om sterretjes van klei te gaan maken. Het materiaal heb ik al, alleen de zin ontbreekt. Ik ben benieuwd of zich binnenkort nieuwe volgers melden. Ik heb een goed woordje voor je gedaan. Ik wens je een fijne week en een heleboel nieuwe volgers. Je verdient het, je hebt een hele leuke blog. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik weer ff: Misschien handig om de woordverificatie uit te zetten, want daar worden de meeste blogsters niet blij van...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Clarieke, je hebt er weer een volger bij! Via Nancy kom ik bij jou terecht, wat leuk dat je ook begonnen bent met bloggen, je blog ziet er heel leuk uit!
    Je fotoplankjes vind ik ook erg leuk, manlief heeft voor mij een paar gemaakt van steigerhout.

    Ik wens je heel veel blogplezier!! En als je zin hebt, je bent van harte welkom Thuis bij Tjits:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Clarieke,
    Welkom in Blogland!
    Hier ben ik als tweede volger, via Nancy! Leuk dat je een blog bent begonnen.
    Die plankjes vind ik leuk, ook leuk ingericht. Ik zoek ook nog zoiets.
    Je bent bij mij ook van harte welkom. Als ik je een tip mag geven: als je wederkerig blogt en ook andere bloggen opzoekt en een reactie achterlaat krijg je meer volgers en contact.
    Ik wens je heel veel plezier in het bloggen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Clarieke,welkom in Bloggerland..
    Ik ben volgster geworden van je leuke blog en ik heb je op mijn blog in mijn favorietenlijst gezet zodat iedereen het meteen ziet als je een nieuw blog hebt geplaatst..
    Veel plezier met bloggen,
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoihoi,
    Welkom in Blogland!! Ik ga je volgen, hoor!! Ik heb je ook via Nancy gevonden...veel plezier met bloggen..'t is echt verslavend! ;)
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Clarieke,
    Het ziet er gezellig bij je uit en wil je graag gaan volgen ;)
    Veel succes in Blogland !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Clarieke,
    Welkom in blogland, maar wees gewaarschuwd, het is enorm verslavend. Maar juist daarom ook zo leuk, vind ik zelf...
    Je hebt mooie spulletjes gevonden om op je plankjes te zetten. Zelf heb ik ook twee plankjes hangen, maar daarop allemaal oude zwart-wit familiefoto's in oude lijstjes...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via Chris kwam ik bij jou terecht!
    Welkom in blogland!!
    Plankjes blijven ontzettend leuk om mee te stylen, je hebt een mooie stijl!
    Ben benieuwd naar de rest van je huis, heb me aangemeld :-)

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen