vrijdag 29 november 2013

Sterren #1

Allereerst heel erg bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige posts! Echt super :)

Ik ben gek op sterren, in alle soorten en maten. Het hele jaar door zijn er wel een paar in mijn interieur te vinden en de andere sterren liggen boven op zolder te wachten tot december. De tijd rond Kerst is natuurlijk dé tijd voor sterren! Ik kon niet meer tot december wachten en heb de doos met sterren alvast van zolder gehaald. 


De komende tijd zullen er dus nog wel wat blogs met sterren volgen...




10 opmerkingen:

  1. Hoi Clarieke,
    Wat leuk zeg, zo'n verzameling sterren. Hier dus alvast een voorproefje.
    Staat heel erg mooi, zo deze drie bij elkaar...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan best al wel hoor deze sterren...mooi zijn ze.
    Ben benieuwd wat je nog meer laat zien.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, hier nog ééntje met het sterrenvirus (zoals ik eerder al reageerde). Dus kom maar op met die leuke sterren, gezellig juist!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aanstaande zondag is de eerste Adventszondag, dus je kunt rustig met je sterre beginnen. Het voorproefje is al heel leuk met die drie verschillende sterren bij elkaar!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterren zijn prachtig, laat maar komen dus die blogs over sterren ;-)
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterren vind ikzelf ook heel erg mooi!
    Mijn 2 Amish Barn sterren hangen het ganse jaar door in ons huis...bij kerst komen er hier en daar ook enkele exemplaren bij.

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook gek op sterren, die je hebt staan zijn erg mooi! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterren ijn en blijven leuk, mooi o een verzameling bij elkaar!!

    Wat ik ook probeer ik kan me niet aanmelden bij de volgers, je staat gelukkig in mijn leeslijst dus ik kan je berichten wel ontvangen en bij je komen buurten:)

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterren zijn inderdaad erg leuk en je foto ziet er veelbelovend uit.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je sterren zijn erg leuk en kunnen best wel al vind ik hoor. Ik ben benieuwd of er nog meer bijkomen, Hihi. Fijne zondag. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen