woensdag 20 november 2013

Kringloopvondst!

Eind september bood de Kringloopwinkel bij ons in de buurt een themacollectie aan: keukenspullen uit Grootmoeders tijd. Op de dag van de lancering ben ik meteen een kijkje gaan nemen en dat was zeker niet voor niets! Bij aankomst trof ik deze beauty aan:


Ik was meteen verkocht en heb deze trommel dan ook meteen meegenomen. Nu staat 'ie te pronken bij ons op de kast. Ik bewaar er nu mijn kaarsen en waxinelichtjes in, maar wie weet krijgt de trommel binnenkort een andere bestemming. 


De houten sterren erachter heb ik weer van zolder gehaald. De grote ster kreeg ik vorig jaar van mijn schoonmoeder, de witte met kralen kocht ik bij de Blokker (ik zag trouwens dat ze er dit jaar weer te koop zijn). Zo komen we langzaam in de kerststemming :)

Wat leuk dat er zoveel nieuwe volgers bijgekomen zijn de afgelopen dagen! Allemaal hartelijk welkom :)

13 opmerkingen:

  1. Leuk die sterren. Daar ben ik ook gek op! En je broodtrommel is ook mooi en hamdig ook nog. Daar kun je lekker veel in opbergen. Super dat je meer volgers hebt gekregen. Reageer je ook bij anderen, want dan komen ze ook vaak wel een kijkje bij jou nemen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Clarieke,
    Wat is hij mooi, je brooddtrommel. Het staat ook prachtig met de sterren op de achtergrond. Een prima bestemming lijkt me, voor je kaarsen en waxinelichtjes... Die moet je toch ook ergens kwijt..
    Ik wens je alvast een fijne dag morgen,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi!!!
    You new Blog looks so nice!!! Have fun to write it!!!
    Many greetings!!
    SAndra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik probeerde gisteren al volger te worden bij je, en net weer, maar het lukt niet... Probeer het later nog eens...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo gaaf zeg..goed idee ook dat je er kaarsjes en waxinelichtjes in doe..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige vondst!
    Er gaat iets mis als ik jou wil volgen? Probeer het later nog eens...

    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vondst, Clarieke.
    Ik vind ze zelf ook heel mooi, ik ben er mee opgegroeid en in mijn ouderlijk huis staat hij nog steeds in gebruik, in het groen!
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een mooie vondst! Ik heb de donkergroene variant ervan, maar had het liefst de witte gehad....prachtig!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi dat je zoiets tegenkomt zeg.
    Wij hebben de bruine variant, ook een oudje dus.
    Ik ga je volgen, leuk om een nieuwe blogger in ons midden te hebben:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig blog! Je hebt een prachtige vondst gedaan, hier staat er ook eentje, altijd makkelijk als opbergplek voor kleine spulletjes.

    Fijne avond.

    ps. Heb mij geprobeerd aan te melden als volger, maar dit is helaas niet gelukt, ga het nog weer proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gisteren lukte het aanmelden als volger niet, vandaag weer geprobeerd, weer niet..ik kom wel terug hoor:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm... Vreemd! Ik weet eigenlijk ook niet precies of ik daar iets aan zou kunnen doen...

      Verwijderen
  12. Hee Clarieke,

    Wat een leukje, dat witte sterretje van kralen! Ik ben direct even naar de Blokker gesjeesd (hihi, aanstekelijk, zulke fijne plaatjes..), gelukkig nog eentje!

    Groetjes,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen