woensdag 27 november 2013

Kaarslicht

Langzaam komt de kerstsfeer bij ons in huis. Al weken heb ik allerlei kringlopen afgestruind, op zoek naar geschikte kandelaars voor mijn collectie. Vorige week was ik dan eindelijk tevreden over het aantal kandelaars en kon ik mijn collectie uitstallen en in gebruik nemen :)




En nu het zo vroeg donker wordt mag ik ze ook steeds eerder aansteken :)

Vanmiddag ben ik heerlijk met met 'Kringloopvriendin' op stap geweest en heb wat gave aankopen gedaan! Ze komen binnenkort vast voorbij...

10 opmerkingen:

  1. Het aanmelden als volger is gelukt hoor dus nu blijf ik op de hoogte van je nieuwe posten. Mooi die kandelaars, ik hou er ook erg van om een groepje verschillende bij elkaar te zetten. Soms branden de kaarsjes hier 's ochtends vroeg al. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaai kringloopvriendin!
    Heb inmiddels alles gelezen, super leuk!!!
    Succes ermee!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je groepje kandelaren...heel sfeervol...toevallig ben ik ook vandaag bezig geweest om een groepje te maken...
    Nou maak je me wel nieuwsgierig naar je nieuwe aankopen.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, ik vind het ook altijd mooi om een groep kandelaars/kaarsen bij elkaar te zetten.
    Ik ben benieuwd naar je andere aankopen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie verzameling is dit zo geworden zeg. Staat echt heel erg mooi op je salontafel. Wat gezellig dan toch weer hè, al die kaarsjes aan...
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om zo'n verzameling te hebben en vooral
    als je zo op zoek bent geweest naar mooie vormen is het
    toch zeker leuk om de hele groep bij elkaar te zien!!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie verzameling...ontzettend sfeervol!!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig blog heb je. En zoveel leuke aankopen uit de kringloop. Ik hou er ook zo van. Heel leuk, zo'n verzameling kandelaars bij elkaar.
    Ik ga je volgen. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk! Ben benieuwd naar je andere aankopen! X Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die verzameling kandelaars. Ik ben er zelf ook gek op!
    Het is erg sfeervol in deze tijd.
    Leuk zo'n dagje kringlopen met een vriendin!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen