zondag 24 november 2013

Bankhangen

 Na een lange werkdag vind ik het heerlijk om met een kop thee en laptop op de bank te ploffen. Lampje aan en alle nieuwe blogposts lezen. Nu het buiten kouder wordt, kruip ik lekker onder een dekentje. 


Op de foto hierboven zie je de hoek waar ik het meest te vinden ben. De slinger kocht ik bij Ippys Woondeco. Ik ben alvast aan het nadenken welke quote ik er met kerst ga hangen. Misschien dat jullie een gaaf idee hebben?


De lamp kocht ik bij Wehkamp en heb ik vastgemaakt op een oude aardappelzeef.

Ik wil alle nieuwe volgers heel erg welkom heten! Wat leuk dat jullie mijn blog willen volgen! Ik begreep dat het soms niet lukt om volger te worden. Behoorlijk vervelend en ik heb geen flauw idee hoe dit kan! Is er iemand die dit wel weet? 

12 opmerkingen:

  1. Hoi Clarieke,
    Leuke zithoek, daar zul je vast heerlijk zitten.
    Het volger worden lukt nog steeds niet...
    Ik wens je een heel fijne zondagmiddag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk plekje om te zitten.
    Die woordslinger maakt het geheel net wat stoerder, mooi!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt ook een leuk blog zeg, maar ik kan m ook niet volgen. Ik probeer het straks nog eens via bloglovin misschien werkt dat wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat je op deze bank het meest te vinden bent!! Het ziet er ontzettend gezellig uit!
    Het aanmelden is vandaag gelukkig wel gelukt :-)

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hoekje heb je hoor, bankhangen is echt niet verkeerd!!
    Ik volg je nu via bloglovin, aanmelden lukt me nog niet..morgen weer proberen:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk plekje om te 'bankhangen' en te genieten van alle mooie posten!

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Clarieke,dank je wel voor je reactie op mijn blog..
    Wat een heerlijk plekje heb je daar..
    Stoer zo ook de slinger erboven..en de lamp is ook super..leuk vastgemaakt ook..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je berichtje op mijn blog! ik ben direct even gaan kijken bij je. Wat een heerlijk plekje heb je daar. ik hou ook erg van de scandinavische woonstijl en kringlopen dus die passies deel ik met je hoor! Het aanmelden als volger op je blog is me gisteren en vandaag niet gelukt. Hij geeft steeds een foutmelding aan. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Clarieke,

    Leuke blog heb je hoor, en héérlijke hoekjes.
    De houten kerstster is een beauty ;)
    Ik blijf je volgen, gezellig :)

    Lieve groet, MJ seeshappyhome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tip: als het aanmelden niet lukt, ga op het rode vierkantje staan zodat het ledenvakje zich opent...dan kun je wel aanmelden...;) succes Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gezellig blog heb je! Ik ga je volgen.. ben benieuwd naar je sterrenuitbreiding! ;) groetjes Mirjam mijnschattenopaarde.nl

    BeantwoordenVerwijderen