maandag 10 maart 2014

Wijs

Het is fantastisch, dit heerlijke weer! Ik krijg spontaan zin om het hele huis te verbouwen. Helaas wordt dat wegens rugklachten op dit moment een beetje lastig. Een aantal plannetjes gaan dus even de ijskast in. Gelukkig lukt het me wel om wat kleine hoekjes te verwisselen en daar lekker van te genieten :)


De huisjes kocht ik bij Lijn 10. Ik kom regelmatig bij Marjolijn in de winkel en vind elke keer weer gave spullen. Het uiltje kwam ik tegen bij de Kringloopwinkel. Ik heb ook nog een klein broertje, die staat in de letterbakkast. 


De grote kaart is van JOTS, de kleine kaartjes kocht ik bij Puur Wonen & Lifestyle in Zwolle. Ik vind ze ontzettend lief :)


Ps. Er komen regelmatig gave give-aways voorbij, ik verzamel ze in mijn sidebar. Doe je mee?

13 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je rugklachten hebt, sterkte ermee!!
    Ik vind dat zo bijzonder dat iemand zo'n schattig uiltje naar de kringloop brengt, want fijn dat jij de nieuwe eigenaar bent :)
    Mooie plaatjes...staat heel gezellig!
    xo Charly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je uiltje, ik val er ook altijd voor. Ik heb ook al een aantalmkaarten van Jots, vind ze er leuk en betaalbaar. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig hoekje zo, met de houten huisjes, het uiltje en de kaarten! Fijn winkeltje is Puur, hè? :)
    Wat naar van je rug! Hopelijk gaat het snel wat beter!

    Liefs Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoekje, Clarieke! Ik kan er alleen niet aan wennen dat je zulke leuke dingen ophangt met die tape. Dat leidt mij af. Maar dat is heel persoonlijk.
    Het is heel leuk dat de Jotskaarten nu gewoon in de winkel te koop zijn.
    Sterkte met je rug en geniet van het mooie weer!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn de huisjes leuk zeg! Doe het rustig aan met je rug, hoop voor jou dat het op termijn beter gaat... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gestyled! Ziet er gezellig uit. Vervelend dat het niet goed met je rug gaat :( Succes ermee...
    Woon je trouwens ook (in de buurt van) Zwolle? Puur is een leuke winkel hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huisjes zijn super. Het geheel heb je mooi voor elkaar. Hopelijk gaat t snel beter met je rug.
    Liefs Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat balen je rugklachten!!! Rustig aan doen maar! En gelukkig, hoekjes opleuken is altijd mogelijk! Het ziet er weer super uit... de huisjes zijn ZO leuk!! Krijg ook veranderdrang van dit weer, maar eerst maar weer het balkon eens toonbaar maken :-).

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi hoekje, super! Beterschap met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi sfeerhoekje. Lief! Sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dit er sfeervol uit, Clarieke!

    Ik probeer mij al een paar dagen als volger bij je aan te melden, maar ik krijg telkens een foutmelding. Ik blijf het proberen hoor!

    Fijn weekend en rustig aan met je rug. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie plaatjes weer!!
    Ik heb je genomineerd voor de liebster award.
    Kijk even op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig die hoekjes? Ik zag dat je een leuke lamp zocht!
    Nu vond ik mijn stoere lamp op instagram wel iets voor jou?( en niet duur)
    Mijn naam op insta is daanshobbyblog

    BeantwoordenVerwijderen