zondag 30 maart 2014

Hartjesswap lente-editie

Begin dit jaar gaf ik mij op voor de hartjesswap van Studio Zakka, een gave actie om wat liefde in Nederland (en België) te verspreiden. Je maakt een hartje (dat mag met allerlei verschillende materialen, als die maar niet te groot wordt) en die stuur je op naar Rosalie van Studio Zakka. Daarna wisselt Rosalie de hartjes om zodat je een ander hartje weer terug krijgt. Het is ontzettend leuk!

Het jaar startte met de Lente-editie. Voor 21 maart moest mijn hartje bij Rosalie binnen zijn en gisteren zat er een ander hartje voor mij in de brievenbus. Ik was aangenaam verrast! Het hartje dat ik kreeg is gemaakt door Renske, zij is actief op Instagram onder de naam @renskje. Ik heb het meteen opgehangen, hij staat heel gaaf!


Na het zien van dit gave hartje vind je het vast jammer dat je niet mee hebt gedaan. Gelukkig staat de volgende hartjesswap al op de agenda: de Zomer-editie. Gauw meedoen dus! Kijk voor mee informatie op het blog van Studio Zakka. Ik ga me ook gauw weer inschrijven :)

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is echt super leuk! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig idee. Het is telkens een verrassing waar jij mee verrast wordt.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hè? Ik kreeg een hele mooie hartjesslinger :-) zal 'm binnenkort showen op mijn blog. Fijne week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtig hart gekregen! Die van mij nog niet ontdekt, komt misschien nog... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Mooi kleurtje in je basic interieur... ;) Even in de gaten houden, de zomereditie!!
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen