zondag 5 oktober 2014

Woonbeurs 2014

Gisteren was het dan eindelijk zover: mijn allereerste bezoek aan de Woonbeurs in Amsterdam. Vorig jaar wilde ik ook al heel graag, maar kwam het er niet van. Dit jaar kon ik gelukkig een plekje in mijn -behoorlijk volle- agenda maken. Ik ging samen met mijn zusje.

Er zijn al heel wat posts over de Woonbeurs voorbij gekomen, waardoor je een goede indruk krijgt van wat er allemaal te zien is. Toch is het in het echt nog indrukwekkender. In deze post laat ik een aantal close-ups zien van wat mij geïnspireerd heeft. Ik had mijn fotocamera in de tas gestopt, maar was vergeten te checken of de batterij nog vol was. Je raadt het al... deze foto's zijn dus met mijn mobiel genomen :)



Het servies aan de muur in het VTwonen huis vond ik erg gaaf! Vooraf het bordje met het zwarte hart. Verder staan de volgende items op mijn verlanglijstje: de draadtekst van Stoermetaal, de klok in de vorm van een huis en de pollepels met witte dipdye onderkant.




In het 101Woonideeën huis heb ik heel veel gave dingen gezien, zoals deze kussens. Ze hebben allemaal dezelfde kleur, maar zijn heel verschillend door materiaalgebruik. Het lampje, met koper én beton, is ook erg gaaf. 

Ik heb genoeg ideeën op gedaan om weer lekker in huis te gaan rommelen. Daarnaast heb ik twee tassen met leuke woonitems geshopt. Zó leuk om nu eens echt in een van mijn favoriete webshops, By Zenz, te kunnen winkelen. Binnenkort vast meer...

1 opmerking: