zaterdag 18 januari 2014

Kalender

Zomaar even een plaatje tussendoor. 


De kalender is een gratis printable van Oh the lovely things. Ik zag hem voorbijkomen bij een collega-blogster en besloot hem zelf ook uit te printen. Ik heb nog geen goed plekje voor de lijst gevonden, dus laat ik hem op deze manier maar even zien. Het notitieboekje won ik op de weblog van Marlies. Haar blog is echt een aanrader! 

Nog een leuk nieuwtje: Er staat een leuke samenwerking aan te komen. Houd mijn blog goed in de gaten, komende week komt er meer :)

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee zo en ik ben benieuwd naar je samenwerking. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is leuk Clarieke..
    Baal dan steeds zo dat ik geen printer heb he..
    Ben heel benieuwd naar je samenwerking..
    Groetjes Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! 'k Vind je huisje uit je vorige post ook echt geweldig! Enneuh...ben benieuwd naar je samenwerking!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee wat leuk, de bekende kalender ;-) Ben benieuwd naar je samenwerking! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Clarieke,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    Het vitrinekastje heb ik gekocht bij goods 4 home in Enschede. Het houten vogeltje heb ik bij Dille & Kamille gekocht!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen